Saturday, July 23, 2011

harap awak tabah.

salam sabtu untuk sume, harap korang sihat selalu :)

arini aku rase macam nak luahkan pe yg terpendam sebab aku da tatawu nak luah kan kat sape, mgkin cara neh yg terbaek.

semalam mase on call ngan kawan aku neh, rase sedey sangat dengar cite dye. same same nanges bile dengar masalah dye. 

untuk awak,
sorry dear aku ta pat selesaikan masalah kau, aku ta pndai pon nak bg nasihat kat orang, aku harap sgt ngan dengar masalah kau atleast kau rase tenang ! banyak pengajaran yang aku dapat dari cerita kau. tapi siyes aku cakap aku ta suke nk tgk kau sedih mcm tuh, tapi nak buat macam mane kan. orang yang tatawu hujung pangkal cerita tetap akan salahkan kite. macm tu lah manusia, susah nak nmpak salah sendiri, lumrah hidup manusia kan. aku harap sangat kau buat keputusan yang betul. jangan pernah menyesal ape yang da jadi kat hidup kau, yela, susah kalau hidup neh asek nak sedapkan hati sume orang, hati sendiri macam mane pulak? betul betul susah ! tapi aku akan selalu sokong kau dri belakang (mmpu tu je sebab jaoh kan) huhu. kau jangan sedih sedih dah taw :) be chill oke. biar masa yang tentukan segalanya, aku akan sentiasa ada untuk kau. aku akan doakan yang terbaek untuk kau. kalau dah jodoh ta kemana kan ? aku harap kau tabah dan banyak bersabar ! sayang kau cukopcukop <3



p/s : sampai bile bile pon ko tetap kawan aku. sayang ko cukuopcukop !
       aku pending semalam, sebab terkejut sangat pe yg jdi kat ko, so sorry sbb jadi speacless.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...