Sunday, July 31, 2011

ohsem BFF !

Assalamualaikum , hye peeps :)

semalam bersamaan 30 julai 2011, kuar kejap gathering ngan member sekolah teknik. awww korang sume memang HOT, sume style 'mulutlongkang' lagi kan? 
kenapa mulut longkang? sebabsebab aku bahan kau kau bahan aku. terbaik kan ! sape yang makan dalam tuh, nasib lah. belajar tabahkan hati kan, especially lau kena ngan ANEM ! ceiitt. but still LOVE YOU lah ANEM JAMALUDIN. hug banyakbanyak aww.

even jumpe kejap but still banyak gosip kan? 
gosip hangat, awww ramai kawankawan dah KAWEN? wahh, ta sangka yang dah ade anak. amboii cepatnye korang ! HAHA, tp still tak percaya sebab diorang dah kawen, untung lah jodoh da sampai. 

soalan cepumas dari kawan aku neh : antara kita sape yang nak kawen dulu? 
tag : SOLEHAHNABILAHTASYAANEM && ATIQAH.
jawab sat? sapa nak kawen dulu weh? aku cadangkan nabilah yang kawen dulu, sebab dia tengah bahagia ngan boyfriend dia. bole yunk? HAHA

Pas gosipgosip, dah cukup tambah dosa kering, g melalak pulak. bagus la sangat kan? HAHA, lepas hajat kot. even tempat xmacam redBOX, tapi still berbaloi la ngan harga. 

since dah keluar pon lambat, kena balik cepat lak kan, ta sempat nak lepak RnR kan? xpela, ade jodoh jumpe lagi. member ta cukop Quota sebab tasya ngan nabilah xde. miss you guys :)

perkara WAJIB bile jumpe : tadaaa




thanx anem belanja token game. HAHA *untunglah dah keje :)
nanti belanja lagi oke.

NABILAH && TASYA bila nak jumpe aku? HAHA


okbai !



p/s : we smile to hide the sadness. sorry dear -_-' iloveyou

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...