Monday, July 18, 2011

tenangkan hati !

salam korang !
huhu, penah korang rase tak tenang ?
hari neh, mcm hari paling sedey je. tapi alhamdulillah pas dgr lagu neh aku da rase oke ckit.
ta tawu lah ape yang special nye lagu neh. tp bile dgr mcm syahdu je :)
tyme ade masalah dengar rase sebak je ! huhu

TUHAN


Tuhan dengarkan aku
Ku memohon kepadaMu
Kuangkat tanganku
Kulafaskan lidahku
Menyebut namaMu Tuhan

#

Tuhan lihatlah aku
Kuberserah kepadaMu
Kuletakkan keningku bersujud padaMu
Ampuni dosa-dosaku

Reff:

Tuhanku jangan ambil nyawaku
Sebelum ku dekat denganMu
Tuhanku siapkan duniaku
‘Tuk nanti tiba akhiratku

Back to #, Reff

Berapa nikmat yang t’lah Kau beri
Berapa yang t’lah aku ingkari
Masih pantaskah sujudku padaMu
Aku malu aku malu….





p/s : hatisangatsedey!

6 comments:

syida syidah said...

samee ! aty saya pon ta tenang . na nangess.. sedih !

syiera rahim said...

sabar ea sayang ! dugaan memang camneh ! huhu *tetibe cakap camtuh. haha :((
dgr lagu nie ea, harap2 bagi ketenangan kat kamu jugak :) <3

mariam said...

korg pon sedih gak ke.. aku pon sama.. saba je la.. =(

syiera rahim said...

mariam, kite same same sabar ea sayang :). huhu

نور افيره said...

hye (!) ^^
nice belog..follow sy bole (?)
hihi..
i da follow u.. ^^

syiera rahim said...

Tq firah.
i da follow u jugak b4 neh :)
nice blog too :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...