Saturday, August 13, 2011

GIVEup

simpan simpan


*
*


pendam pendam


*
*


sabar sabar !

*
*

dan GIVE UP ! 

*
*
aku dah give up, faham tak?
sakit jiwa boleh ade kawan cam kau !
bile susah baru nak cari aku !
bile sedih kat aku jugak kau nak ngadu !
hati kau je orang nak jage?
hati kitorang ade kau jage?
sudahsudah la kau ngan EGO kau tuh.
sampai bile orang nak ikut je ape kau kata.
jangan asek nak sentap sangat lah !
*mintak kau faham, kalau kau rase mulut aku PUAKA, kau tak bole terima ape aku cakap kat kau tak yah nak caricari aku lagi oke !



okbai ! :(

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...