Tuesday, August 9, 2011

pitipitipu !

hye korang ! ergghhh malam neh sumpah bosan gile. haih :(

bertambah ngan kecelaruan otak lagi neh. huwaaa

PTPTPU = PTPTN ?

kat pesbuk sume sebok sebok gelabah pasal ptptn neh !

tapi aku? nape cam xde deria rase pape pon. HAHA

sekarang baru nak gedik terfikir, tuh pon sebab ade member taye nak aply or tak.

tapi honestly aku tatawu. 

huwaaaa, nak MARA lagi boleh x? haih.

pastuh, dorang kecohkecoh ptptpu neh ade date and batch pulak. adehh, lagi la aku rase serabut.

cane? cane?

nak amik loan mane? huwaaaa :(

ptptipu neh bape persen eh dye charge? adoii ! ta paham. bukak 10kali website dye pon aku tetap BLUR.

cano tuh?*nampak sangat tak matang ag kan? perangai still nak harapkan orang ! HAHA :)

decision untuk loan still xde ag. heh, redha jela. mintak lah t dari sesape yang murah hati. HAHA *macam ade orang nak sponsor aku blaja kan? huhu

penat dah fikir pasal loan neh. esok sambung lagi. wwiieee :)


okbai !







p/s : kusyuk menaip ta sedar msej yayang, sorry yayang ! sumbat telinga ngan earfon tuh pasal tak dengar, gagaga ! iloveyou :)

2 comments:

nabilah radzi said...

apply JPA la yunk...
syiiookkk ooo~~ (:
lagi2 kalo dok area2 utara... suma murah2... leh saving sikit2 utk belanja kami2 nanti~ hahahaha

syiera rahim said...

JPA aku ta cukup pointer lah ! huwaaa, xpat la nk aply ! tp aku cuba lah. HAHA, ta mgharap pon. :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...