Monday, August 8, 2011

puasa penuh dugaan !

salam 8 ramadhan sume :), dah nak masuk 9 pon. ngee

rini puasa banyak betul dugaan aku.

sedih je, tuhan je tawu ape rase.

boleh tak dah petangpetang perut kena gastrik !

sayang je lau nak bukak kan?

dengan semangat yang menipis tuh, aku tahan jela.

sapu minyak banyakbanyak !

TIDO TIDO && TIDO je

dugaan lagi, selalu bukak pose minum makan then baru solat, tp rini bukak pose kat sekolah ngan budak asrama, SOLAT dulu baru makan. tyme nak sujud tuh, tuhan je tawu saket cam orang gile, macam nak kuarkan perut ! seb baek imam pon budak sekolah je. laju je dye baca. memahami tol.

pas solat bru dapat makan && teramat lah sikit aku makan.
1st tyme rini bukak pose minum AIR KOSONG jee :( *amalan hidup sehat ! haha,
untung ubat gastrik tak campak dalam tong sampah aritu, makan je yg tuh dulu.
alhamdulillah da kurang sikit !
esok jangan la perut buat hal lagi. tak sanggup ehh :(
saket sangatsangat taw !


(camneh ea rupe perut gastrik)
sumpa saket, ta tipu :(


p/s : jaga lah perut dibulan yang mulia neh. hehehe

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...