Monday, February 27, 2012

tolonglah !

manusia nie memang susah nak APPRECIATE ape yang dorang dapat kan ?
susah sangat ke nak HARGAI ape yang orang dah bagi tu !
saket hati betul lah.
fine ! pasni aku buat je cara aku.


manusia ni pulak belajar la BERSYUKUR sikit dengan ape yang dah ditakdirkan tuh.
'takdir dihujung usaha' ! paham !
tak payah la nak bersembang gempakgempak dengan aku, nanti ALLAH tarik balik bg kau rase ape yang aku rase baru kau tawu !
bikin hangen jee ! tak reti jaga perasaan KAWAN langsung !





semoga aku lebih tabah nak hadapi hari mendatang ! :(




p/s : maaf tersembur api kemarahan kat sini ! :'(

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...