Monday, March 5, 2012

perasaan yang paling ohsem !

hari pertama dah rase macam ni.
rase nak nanges lelaju !

ya allah. tabahkan la hati ni.

sedih yang maha sangat !
penat yang maha sangat !
letih yang maha sangat !
sakit hati pon yang maha sangat !

oke, semua YANG MAHA !



p/s : bekukanhati ! :)

new spirits !

start new sem with :

new spirits :)
new life :)
new mood :)
new record :)
new habit :)

=

gojes + ohsem result.

insyaallah ! :)


p/s : semoga sentiasa berada dalam lindungan dan diberi keberkataan oleh-NYA , Aminn :)

Sunday, March 4, 2012

tabah lah !

- AWAY- :|




p/s :

sometimes itslasts in LOVE, but sometimes it HURTS instead ! :|


p/s/s : aku mohon supaya aku menjadi seorang yang tabah dan sabar ! :|

Friday, March 2, 2012

jiwa kecut !

M.A.L.A.S ! 
perkataan terbaik untuk saat dan ketika ini ! wahaha.
malasnyee nak fikir pasal belajar !
malasnyee nak fikir balik kampus !
malasnyee nak kemas barang barang !
malas nak susun jadual yang clash !
malas.malas.malas ! sentap bhai !
nak tambah cuti lagi bole ?
aduyaii.
kejap je rase dah sebulan lebih kat umah ni.. huhu,
bakal stress dengan homework + saimen yang buat jiwa dan mental jadi psiko ! :'(
bole tak kalau jadi student yang takde keje + saimen sume ! arrgghhhh.
tinggal lagi 2 hari je nak menikmati tilam bantal makanan kat umah ! wawawa
2hari = 48 jam ! *jiwamengecut :'(






p/s : kbai ! :) *kuserusemangatitu ! HAHA

Thursday, March 1, 2012

get well soon !

p/s : encik boo|boo !

yayang yang degil lagi nakal ! hahaha,
cepat sembuh, jangan buat orang risau kat sini !
jangan lupe makan ubat, pantang makan tu sikit ! jangan maen bedal je makan !
maaf tak dapat melawat yayang !
promise nanti kite jumpe ok !
take care of yourself n get well soon !
i love you !


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...