Friday, March 2, 2012

jiwa kecut !

M.A.L.A.S ! 
perkataan terbaik untuk saat dan ketika ini ! wahaha.
malasnyee nak fikir pasal belajar !
malasnyee nak fikir balik kampus !
malasnyee nak kemas barang barang !
malas nak susun jadual yang clash !
malas.malas.malas ! sentap bhai !
nak tambah cuti lagi bole ?
aduyaii.
kejap je rase dah sebulan lebih kat umah ni.. huhu,
bakal stress dengan homework + saimen yang buat jiwa dan mental jadi psiko ! :'(
bole tak kalau jadi student yang takde keje + saimen sume ! arrgghhhh.
tinggal lagi 2 hari je nak menikmati tilam bantal makanan kat umah ! wawawa
2hari = 48 jam ! *jiwamengecut :'(






p/s : kbai ! :) *kuserusemangatitu ! HAHA

2 comments:

~naddy~ said...

malas, tp nak balik jugak. rinduu. err. =p

syiera rahim said...

untung laa rindu. haha, xde sesape nak dirindukan kat perlis tu, jd takmo la balik ! wawawa :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...